De aankomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theesuis Thee-Huis - WaarBenJij.nu De aankomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theesuis Thee-Huis - WaarBenJij.nu

De aankomst in Athene

Door: Kai

Blijf op de hoogte en volg Theesuis

12 Februari 2019 | Griekenland, Athene

dag 13
Eindelijk zijn we vandaag aangekomen in Athene. We werden groots onthaalt en er werd veel gevierd in de stad. Blijkbaar was mijn vader van de klif gevallen en dood gegaan het erge was nog dat hij de helft van de frikandel broodjes bij zich had. De tranen kwamen uit mijn ogen toen ik het hoorde en ik vroeg me af waarom ik dit had verdient. Ik zag het al voor me het vallen van een grootte aantal frikandel broodjes. Gelukkig waren de helft van de frikandel broodjes er nog. Dus die dag heb ik extreem veel frikandel broodjes gegeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2019

De aankomst in Athene

12 Februari 2019

De zeereis naar de frikandel broodjes

12 Februari 2019

Tussenstop in Naxos

12 Februari 2019

Het verblijf op Kreta

12 Februari 2019

De zeereis naar Kreta
Theesuis

Ik kom uit Athene. Ik houd veel van vechten en frikandel broodjes. Kai en Gabriël schrijven verslagen over mij.

Actief sinds 12 Feb. 2019
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 902

Voorgaande reizen:

12 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: