De zeereis naar de frikandel broodjes - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theesuis Thee-Huis - WaarBenJij.nu De zeereis naar de frikandel broodjes - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theesuis Thee-Huis - WaarBenJij.nu

De zeereis naar de frikandel broodjes

Door: Kai

Blijf op de hoogte en volg Theesuis

12 Februari 2019 | Griekenland, Naxos

Dag 11

Vandaag zijn we weer gaan varen. Ik heb af en toe een Frikandel broodje zien zweven voor me neus, maar dat waren gewoon mijn verbeeldingen. Ik kreeg ook een paar keer het gevoel dat ik het frikandel broodje rook, maar het kon ook gewoon zweet van iemand zijn.

Dag 12
Vandaag zagen we Athene al in de verte. Ik kon niet wachten, ik zag het al voor me stapels frikandel broodjes allemaal voor mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2019

De aankomst in Athene

12 Februari 2019

De zeereis naar de frikandel broodjes

12 Februari 2019

Tussenstop in Naxos

12 Februari 2019

Het verblijf op Kreta

12 Februari 2019

De zeereis naar Kreta
Theesuis

Ik kom uit Athene. Ik houd veel van vechten en frikandel broodjes. Kai en Gabriël schrijven verslagen over mij.

Actief sinds 12 Feb. 2019
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 907

Voorgaande reizen:

12 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: