Het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theesuis Thee-Huis - WaarBenJij.nu Het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theesuis Thee-Huis - WaarBenJij.nu

Het verblijf op Kreta

Door: Gabriël

Blijf op de hoogte en volg Theesuis

12 Februari 2019 | Griekenland, Kreta

Dag 6
De dochter van Minos, die wilde dat mijn vader kinderen stuurt naar de Minotaurus, Heeft een mooie dochter genaamd Ariadne. Ariadne zei dat als ik met haar trouw en haar mee neem naar Athene, dat ze dan mij en de kinderen zal redden met een list. De list was dat ik het labyrint in kon gaan met een kluwen draad dat ik aan de deur van het labyrint vast moet maken, zodat ik de weg kan terug vinden.

Dag 7
Ik zocht de Mintauros, maar ik kon hem nergens vinden. Het labyrint is zo groot ingewikkeld gangenstelsel, dat het hopeloos is om te zoeken.

Dag 8
Ik hoorde een verschrikkelijk geluid. Ik werd er bang van. Maar voorzichtig sloop ik naar de plaats waar het geluid vandaan kwam. Het bleek de Minotauros te zijn. De Minotauros werd wakker en deed zijn ogen open en zag mij. Meteen pakte ik zijn kop en sla ik hem met mijn blote vuisten. We waren allebei ongewapend. Na een bloederig gevecht had ik de Minotauros gedood.

Dag 9
Ik nam de hele dag de tijd om de weg terug te zoeken. Naar het begin van het labyrint. De kinderen zijn erg blij dat ik hun gered heb. Ik ben blij dat ik terug kan keren met hun naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2019

De aankomst in Athene

12 Februari 2019

De zeereis naar de frikandel broodjes

12 Februari 2019

Tussenstop in Naxos

12 Februari 2019

Het verblijf op Kreta

12 Februari 2019

De zeereis naar Kreta
Theesuis

Ik kom uit Athene. Ik houd veel van vechten en frikandel broodjes. Kai en Gabriël schrijven verslagen over mij.

Actief sinds 12 Feb. 2019
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 905

Voorgaande reizen:

12 Februari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: